Centrum Kultury Zamek

Poszukujemy Kierownika / Kierowniczki Działu Promocji

POSZUKUJEMY KIEROWNICZKI / KIEROWNIKA DZIAŁU PROMOCJI


W związku z planowanymi zmianami organizacyjnymi Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu poszukuje pracowniczki / pracownika na stanowisko:



Kierowniczki / Kierownika Działu Promocji



Wymiar etatu: 1

Zatrudnienie na umowę o pracę: od stycznia 2023 r.

 

Podstawowe zadania na stanowisku:

1)   opracowywanie strategii, planów oraz programów promocji i komunikacji, a także działań PR w odniesieniu do całości prac Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu;

2) przygotowywanie, planowanie, koordynowanie programów oraz kampanii informacyjnych i promocyjnych;

3) tworzenie budżetu Działu Promocji i zarządzanie nim;

4) kształtowanie i dbanie o dobry wizerunek instytucji;

5) przygotowywanie i nadzorowanie prac nad realizacją materiałów informacyjnych i promocyjnych;

6) stała współpraca z podwykonawcami i partnerami instytucji (graficy zewnętrzni, reklamobiorcy itp.);

7) planowanie dokumentacji fotograficznej – przygotowywanie planu wydarzeń do sfotografowania po konsultacji z kierownikami działów programowych oraz proponowanie podziału zadań między fotografami;

8) dbanie o spójność graficzną, estetyczną materiałów promocyjnych i nadzór nad drukami (w tym poprawność użycia logotypu);

9) koordynowanie procesu powstawania cyklicznych materiałów promocyjnych związanych z wydarzeniami Zamku;

10)  monitorowanie efektów działań promocyjnych;

11)  zarządzanie i koordynowanie pracy podległego zespołu, w tym nadzorowanie pracy rzeczniczki prasowej;

12)  delegowanie, egzekwowanie oraz nadzór i ewaluacja realizacji zadań w Dziale Promocji;

13)  dbanie o rozwój umiejętności pracowników Działu;

14)  przygotowywanie pism, dokumentów, treści publikacji, materiałów informacyjnych, ofert związanych z działalnością Działu.


Od kandydatów oczekujemy (wymagania niezbędne):


· wykształcenia wyższego;

·  minimum roku doświadczenia w obszarze zarządzania zespołem pracowniczym lub minimum 2-letniego doświadczenia w koordynowaniu dużych projektów promocyjnych;

· umiejętności formułowania i wdrażania strategii promocyjnych i komunikacyjnych oraz planowania kampanii promocyjnych;

·  zdolności poszukiwania i wdrażania niestandardowych działań promocyjnych;

·  dużej samodzielności w wykonywaniu obowiązków;

· wysokich kompetencji interpersonalnych, kreatywności i komunikatywności; 

· umiejętności pracy pod presją czasu; 

· bardzo dobrej organizacji pracy własnej i podległego zespołu;

· znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

 

Wymagania dodatkowe:

· doświadczenie w zakresie prowadzenia Działu Promocji dużych instytucji kultury, w tym doświadczenie w pracy z dziennikarzami oraz w organizacji konferencji prasowych;

· znajomość narzędzi do monitoringu internetu oraz do analizy statystyk serwisów www i mediów społecznościowych;

· swobodne poruszanie się w świecie PR oraz marketingu: on-line, content, wideo, brand, social media itd.;

· znajomość trendów dotyczących marketingu, reklamy, PR i umiejętne korzystanie z wiedzy w codziennej pracy;

· znajomość języka angielskiego w piśmie.

 

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze: 4.300 zł brutto + dodatek funkcyjny w wysokości 30 % wynagrodzenia zasadniczego + dodatek za staż pracy

 

Ponadto oferujemy:

  pracę w słuchającej instytucji kultury, otwartej na inicjatywy pracowniczek i pracowników;

•  dodatkowe świadczenia płacowe, m.in. premie, nagrody, nagrody jubileuszowe, „trzynastka”;

•  bonusy pozapłacowe, m.in. dofinansowanie do wakacji, sportu i rekreacji, kultury, remontu mieszkania itp.;

•  możliwość pracy zdalnej (raz w tygodniu);

•  dostęp do wydarzeń odbywających się w CK ZAMEK.

 

 

Niezbędne dokumenty:

● CV

− Jeżeli przekazują Państwo dane szczególnej kategorii, wskazane w art. 9 ust. 1 RODO (dane osobowe ujawniające pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzanie danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), konieczne jest zamieszczenie w dokumentach rekrutacyjnych następującej zgody:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych szczególnej kategorii, wskazanych

w art. 9 ust. 1 RODO, przez Centrum Kultury ZAMEK z siedzibą w Poznaniu, ul. Św. Marcin 80/82, 61-809 Poznań, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko Specjalista ds. promocji”.

●  list motywacyjny z dopiskiem „Nabór Kierownik PP”;

●  kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;

●  kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.

 

 

Nabór będzie przeprowadzony w dwóch etapach:

1 etap – weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i merytorycznym;

2 etap – rozmowa kwalifikacyjna i zadanie dotyczące koncepcji pracy Działu Promocji.   

 

Terminy i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy złożyć do: 30.11.2022 r. (decyduje data wpływu do CK ZAMEK) z dopiskiem „Nabór Kierownik PP”

Dokumenty można składać:

drogą elektroniczną: podpisane skany, w tytule wiadomości wpisując „Nabór Kierownik PP” na adres nabory@ckzamek.pl (otrzymają Państwo, drogą elektroniczną, potwierdzenie wpływu dokumentów); osobiście (w zamkniętych kopertach) lub za pośrednictwem poczty z dopiskiem „Nabór Kierownik PP” na adres:

 

Centrum Kultury ZAMEK (pokój 134)

ul. Św. Marcin 80/82

61-809 Poznań


INNE INFORMACJE:

Oferty otrzymane po terminie i niespełniające wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.

Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane. W ciągu 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru istnieje możliwość odbioru złożonych dokumentów, po tym terminie zostaną one zniszczone. Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu rekrutacji tj. rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni telefonicznie o jej terminie.

Dodatkowe informacje można uzyskać u Kierownika Działu Promocji pod numerem telefonu 607 609 015 lub u Kierownika Działu Kadr pod numerem telefonu 607 609 011, od poniedziałku do piątku w godzinach 9-14.

Informacja Administratora Danych:

W związku z obowiązywaniem Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej jako RODO, niniejszym informujemy:

 

1.  Administratorem Państwa danych osobowych jest Centrum Kultury Zamek z siedzibą

w Poznaniu, ul. Św. Marcin 80/82, 61-809 Poznań.

2.  W związku z przetwarzaniem danych osobowych mogą Państwo skontaktować się

z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem email: iod@ckzamek.pl albo pisemnie na adres Administratora.

3. Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy (w tym art. 221 Kodeksu pracy) będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, będę przetwarzane na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

4. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane szczególnej kategorii, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie (Art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

5. Państwa dane osobowe będę przetwarzane przez upoważnionych pracowników oraz współpracowników Administratora. Dane osobowe będą przetwarzane również przez podmioty współpracujące z Administratorem, w tym pomioty świadczące usługi informatyczne.

6. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.

7. Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do

3 miesięcy od momentu zakończenia procesu rekrutacji.

8. W przypadku przetwarzania danych na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody, mają Państwo prawo do cofnięcia jej w dowolnym momencie bez wpływu na czynności dokonane przed cofnięciem. 

9. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.

10. Mają Państwo prawo do wniesienia skargi do organu nadzoru, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, 

w przypadku uznania, iż przetwarzanie danych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.

11. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

12. Państwa dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania.


 

 

Ta strona korzysta z plików cookie

Aby pozostawić tylko niezbędne cookie lub dostosować zgody na cookie analityczne lub marketingowe (które nie są niezbędne), dokonaj wyboru poniżej i kliknij "Zezwól na wybrane" Sprawdź Politykę prywatności aby uzyskać więcej informacji.

Wydarzenia

Data
Kategorie
Uczestnicy