Centrum Kultury Zamek

Zwrot biletów na zamkowe wydarzenia \ (aktualizacja)


Informujemy, że z powodu pandemii COVID-19 kasa i punkt informacyjny CK ZAMEK działają w zmienionym trybie. 

GODZINY FUNKCJONOWANIA KASY W MAJU:

Od 4 do 28.05.
kasa będzie czynna w g. 12-20, od poniedziałku do piątku.

Od 4.05. będzie można kupić bilety na zwiedzanie Zachodniego Skrzydła Zamku w g. 12-19.

Od 29.05. kasa będzie czynna w standardowych godzinach, czyli w g. 10-21. 

telefon: 61 64 65 260, zwroty: 607 609 034


Zwroty biletów na zamkowe wydarzenia:
1. Zakupione bilety w kasie zamkowej będzie można zwrócić osobiście w pierwszym tygodniu otwarcia Zamku na podstawie paragonu i biletu lub tylko biletu, w godzinach normalnego funkcjonowania kas zamkowych.
2. Niezmiennie, zwroty za bilety kupione w kasie zamkowej można otrzymać po przesłaniu zdjęcia biletu kupionego w kasie z widocznym tytułem wydarzenia, ceną, numerem biletu oraz podać imię i nazwisko i numer konta. Wskazane dane należy przesłać na adres: kasa@ckzamek.pl lub sms na nr telefonu 607 609 034.
3. Termin otrzymania zwrotu za bilety zakupione w kasie zamkowej - do 14 dni.
4. Termin za zwrot biletu kupionego za pośrednictwem www.Bilety24.pl - zgodnie z  regulaminem platformy. 
5. Bilety zakupione w innych miejscach zwracane będą według komunikatów i regulaminów tych miejsc.

Osoby, które jeszcze nie opłaciły zajęć, a brały w nich udział, mogą dokonać zapłaty na konto:
Konto: 27 1090 1476 0000 0001 3278 4755
Bank: Santander Bank Polska S.A.
podając w tytule przelewu: imię i nazwisko oraz nazwę Pracowni i miesiąc, za który płacą.


Pomocne informacje i najczęściej zadawane pytania:

1. Moje wydarzenie zostało odwołane, w jaki sposób otrzymam zwrot środków? 
Zwroty zostaną wykonane tą samą drogą, którą została dokonana płatność, zarówno w przypadku płatności przelewem bankowym, BLIKiem jak i kartą, z zastrzeżeniem terminu wskazanego w ustawie – bez konieczności kontaktu z Organizatorem i Serwisem Bilety24.
 
2. Moje wydarzenie zostało przełożone na inny termin, z którego nie mogę skorzystać. Czy mogę zwrócić bilety?
Procedura dotycząca zwrotu dla każdego z przełożonych wydarzeń jest ustalana indywidualnie. Prosimy postępować zgodnie z treścią otrzymanego z serwisu Bilety24 komunikatu.
Zwroty zostaną wykonane tą samą drogą, którą została dokonana płatność, zarówno w przypadku płatności przelewem bankowym, BLIKiem jak i kartą, z zastrzeżeniem terminu wskazanego w ustawie.

Jednocześnie zachęcamy do wsparcia Organizatorów w tych wyjątkowo trudnych chwilach i pozostawienia biletu na nowy termin wydarzenia.  
--
Na zdjęciu widać zbliżenie na zamkową kasę. Na jednej z szyb jest widoczne logo Zamku oraz napis: Kasa. Ticket Office. Kasa jest w kolorze czerwonym.

 

Ta strona korzysta z plików cookie

Aby pozostawić tylko niezbędne cookie lub dostosować zgody na cookie analityczne lub marketingowe (które nie są niezbędne), dokonaj wyboru poniżej i kliknij "Zezwól na wybrane" Sprawdź Politykę prywatności aby uzyskać więcej informacji.

Wydarzenia

Data
Kategorie
Uczestnicy