ZAMEK Culture Centre

Zwrot biletów na zamkowe wydarzenia \ (aktualizacja)


Informujemy, że z powodu pandemii COVID-19 kasa i punkt informacyjny CK ZAMEK działają w zmienionym trybie. 

GODZINY FUNKCJONOWANIA KASY W MAJU:

Od 4 do 28.05.
kasa będzie czynna w g. 12-20, od poniedziałku do piątku.

Od 4.05. będzie można kupić bilety na zwiedzanie Zachodniego Skrzydła Zamku w g. 12-19.

Od 29.05. kasa będzie czynna w standardowych godzinach, czyli w g. 10-21. 

telefon: 61 64 65 260, zwroty: 607 609 034


Zwroty biletów na zamkowe wydarzenia:
1. Zakupione bilety w kasie zamkowej będzie można zwrócić osobiście w pierwszym tygodniu otwarcia Zamku na podstawie paragonu i biletu lub tylko biletu, w godzinach normalnego funkcjonowania kas zamkowych.
2. Niezmiennie, zwroty za bilety kupione w kasie zamkowej można otrzymać po przesłaniu zdjęcia biletu kupionego w kasie z widocznym tytułem wydarzenia, ceną, numerem biletu oraz podać imię i nazwisko i numer konta. Wskazane dane należy przesłać na adres: kasa@ckzamek.pl lub sms na nr telefonu 607 609 034.
3. Termin otrzymania zwrotu za bilety zakupione w kasie zamkowej - do 14 dni.
4. Termin za zwrot biletu kupionego za pośrednictwem www.Bilety24.pl - zgodnie z  regulaminem platformy. 
5. Bilety zakupione w innych miejscach zwracane będą według komunikatów i regulaminów tych miejsc.

Osoby, które jeszcze nie opłaciły zajęć, a brały w nich udział, mogą dokonać zapłaty na konto:
Konto: 27 1090 1476 0000 0001 3278 4755
Bank: Santander Bank Polska S.A.
podając w tytule przelewu: imię i nazwisko oraz nazwę Pracowni i miesiąc, za który płacą.


Pomocne informacje i najczęściej zadawane pytania:

1. Moje wydarzenie zostało odwołane, w jaki sposób otrzymam zwrot środków? 
Zwroty zostaną wykonane tą samą drogą, którą została dokonana płatność, zarówno w przypadku płatności przelewem bankowym, BLIKiem jak i kartą, z zastrzeżeniem terminu wskazanego w ustawie – bez konieczności kontaktu z Organizatorem i Serwisem Bilety24.
 
2. Moje wydarzenie zostało przełożone na inny termin, z którego nie mogę skorzystać. Czy mogę zwrócić bilety?
Procedura dotycząca zwrotu dla każdego z przełożonych wydarzeń jest ustalana indywidualnie. Prosimy postępować zgodnie z treścią otrzymanego z serwisu Bilety24 komunikatu.
Zwroty zostaną wykonane tą samą drogą, którą została dokonana płatność, zarówno w przypadku płatności przelewem bankowym, BLIKiem jak i kartą, z zastrzeżeniem terminu wskazanego w ustawie.

Jednocześnie zachęcamy do wsparcia Organizatorów w tych wyjątkowo trudnych chwilach i pozostawienia biletu na nowy termin wydarzenia.  
--
Na zdjęciu widać zbliżenie na zamkową kasę. Na jednej z szyb jest widoczne logo Zamku oraz napis: Kasa. Ticket Office. Kasa jest w kolorze czerwonym.

 

This website uses cookies

If you want to accept only necessary cookies or adjust your consent for analytics or marketing cookies (which are not essential), make your selection below and click "Allow selected" Check Privacy policy for more information

Events

Date
Categories
Participants