ETHNO PORT POZNAŃ \ „Nightwatching” \ pokaz na świeżym powietrzu
TypRezydencje artystyczne
MiejsceMasztalarnia (mieszkanie rezydentów)
Godzina
g. 21
Data 16.06.2019
Projekcja
w plenerze materiałów archiwalnych z Centrum Afrykańskiego istniejącego w
Poznaniu w latach 90. „Nightwatching” odbywa się w ramach rezydencji artystycznej Patrycji Plich. Pokaz potrwa od g. 21 do g. 23.
Aby pozostawić tylko niezbędne cookie lub dostosować zgody na cookie analityczne lub marketingowe (które nie są niezbędne), dokonaj wyboru poniżej i kliknij "Zezwól na wybrane" Sprawdź
Politykę prywatności aby uzyskać więcej informacji.
Niezbędne pliki cookie przyczyniają się do użyteczności strony poprzez umożliwianie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie i dostęp do bezpiecznych obszarów strony internetowej. Strona internetowa nie może funkcjonować poprawnie bez tych ciasteczek.
Analityczne pliki cookie są stosowane w celu gromadzenia informacji o zachowaniu użytkowników na stronie internetowej. Informacje są przekazywane w formie anonimowej. Docelowo pomagają właścicielom strony internetowej dostosować stronę do potrzeb użytkowników.
GA – dostawca Google, rejestruje unikalny identyfikator, który jest wykorzystywany do generowania danych statystycznych na temat sposobu korzystania z witryny przed odwiedzającego, okres ważności 2 lata
Gtag
- służy do odróżniania unikalnych użytkowników, unikalnych sesji poszczególnych użytkowników oraz zbierania informacji o tym, w jaki sposób użytkują oni stronę.
Hotjar
- wykorzystuje pliki cookie do zbierania danych o zachowaniu użytkowników na stronie, np. ile czasu na spędzają na poszczególnych podstronach, w które linki klikają, w jaki sposób nawigują kursorem po stronie itp.), a także urządzeń z których korzystają (np. typ czy rozmiar urządzenia).
Marketingowe pliki cookie są stosowane w celu śledzenia użytkowników, oferowania użytkownikom reklam, które będą interesujące dla danego użytkownika, na podstawie zebranych wcześniej informacji na temat preferencji użytkowników. Pliki te pozwalają reklamodawcy na skuteczniejsze dotarcie do odbiorców.